2016 m. balandžio 4 d. pakvietėme sveikos gyvensenos darželių pedagogus ir specialistus į seminarą „Socialinės partnerystės svarba įgyvendinant sveikatos stiprinimą ikimokyklinėje įstaigoje“ pasidalinti praktinio darbo patirtimi, kuris vyko Kauno lopšelyje-darželyje „Šilinukas“. Renginį linksmu rytiniu pasisveikinimu pradėjo lopšelio-darželio ugdytiniai kartu su muzikos mokytoja Palmyra. Pasipuošę konkursiniais rūbais pramoginių šokių ritmu sukosi mažųjų šokėjų pora, „Saulučių“, „Boružėlių“ ir „Vyturėlio“ grupių ugdytiniai, kuriuos sportinių šokių žingsnelių moko vadovė Ingrida. Su pagrindiniais tekvondo elementais supažindino treneris Aurimas ir jaunieji sportininkai.
Direktorės pavaduotoja ugdymui aptarė teorines socialinės partnerystės prielaidas, pristatė pagrindines sritis, veiklas ir kitus aspektus. Muzikos mokytoja P. Zakarauskienė aptarė edukacinius užsiėmimus, kurie vyko tiek lopšelyje – darželyje, tiek kitose įstaigose. Slaugytoja dietistė K. Jareckaitė pristatė parengtus ir įgyvendintus sveikatinimo projektus ir programas.
Auklėtoja V. Mikelaitienė pasidžiaugė tradicine, kiekvienais metais vykstančia, tačiau kasmet vis kitokia, „Vaikų vasaros fizinio aktyvumo stovykla“. Auklėtoja D. Bartusevičienė papasakojo apie „Vandens savaitę“, kurios metu vaikai ne tik ragavo vandenį, stebėjo įvairias jo būsenas, savybes, bet ir diskutavo apie vandens naudą. Apibendrindama įgyvendinamas sveikatinimo veiklas auklėtoja metodininkė Z. Bernotė pabrėžė fizinio aktyvumo svarbą, kadangi vaikai judrios veiklos metu vaikai patenkina gyvybiškai svarbų judėjimo poreikį, ugdosi bendravimo įgūdžius, pradeda labiau pasitikėti savimi, pratinasi laikytis tam tikrų taisyklių, ugdosi sveikos gyvensenos nuostatą, gerina judesių koordinaciją, patiria teigiamų emocijų, pažįsta erdvinę ir daiktinę aplinką.
Mūsų institucija, siekdama ugdymo kokybės, atsižvelgdama į kintančius vaikų poreikius, ieško naujų ugdymo organizavimo formų, priemonių ir būdų, stiprindama komandinį darbą, bendradarbiavimą tarp visų vaiko ugdyme dalyvaujančių pusių tiek įstaigos viduje, tiek ir išorėje. Vadinasi, ugdymo procese dalyvauja ne tik įstaigos pedagogai, specialistai, tėvai, bet įtraukiamos ir įvairios įstaigos bei organizacijos, kartu įgyvendinant kultūrines, sportines, edukacines ir kitas veiklas, dalijantis praktinio darbo patirtimi.
Norėdami atsisiųsti seminaro pranešimus spauskite čia.
Kauno lopšelio-darželio „Šilinukas“ direktorės pavaduotojos ugdymui Jolantos Kovelenkovienės inf. ir iliustr.
