2014 m. balandžio 17 d. Kauno lopšelyje-darželyje „Klevelis“ vyko Respublikinės ikimokyklinių įstaigų darbuotojų asociacijos „Sveikatos želmenėliai“ seminaras „Sėkminga integracija ir savirealizacija besivystančioje visuomenėje – lyderystė ikimokykliniame amžiuje“. Seminare dalyvavo 41 pedagogas iš Kauno, Kauno rajono ir Vilniaus. Nuolatinė kaita šiandieniniame gyvenime mums sukelia daugybę klausimų: Kaip padėti vaikui sėkmingai integruotis nuolatinės kaitos sąlygomis? Kaip padėti jam pasiruošti priimti ateities iššūkius? Madrido universiteto sociologijos profesorius Mariano Fernandesas Engita straipsnyje laikraštyje „La Vanguardia“ rašo, kad geriausia ką galime perduoti vaikams, yra stabili psichika ir gebėjimas greitai prisitaikyti prie neišvengiamų permainų. Šiuolaikiniai tėvai nesupranta, kaip turi ugdytis ir mokytis jų vaikai, ir seni problemos sprendimo būdai jau nebeveikia. Ko reikia šiuolaikiniam žmogui, kad gebėtų tinkamai integruotis ir realizuotis? Gebėjimo savarankiškai mąstyti ir mokytis, komunikabilumo, teisingos savivertės, organizacinių gebėjimų, entuziazmo ir pozityvaus požiūrio į gyvenimą, gebėti kūrybiškai spręsti problemas, pasižymėti kritišku mąstymu. Tai pasidalytosios lyderystės bruožai ir gebėjimai. Ugdytis lyderius rytdienai, reikia pradėti šiandien nuo pat mažens. Todėl nutarėme surengti šį seminarą, kurio tikslas: Formuoti pedagogų požiūrį apie lyderystės ugdymo svarbą, ikimokykliniame amžiuje.
Seminaro metu buvo pristatytos ir aptartos keturios temos:
„Lyderystės menas“ bei „Pedagogo vaidmuo šiuolaikiniame ugdyme“ – lektorė, Kauno lopšelio-darželio „Klevelis“ konsultacinio centro, skirto vaikams sergantiems astma bei alergija, metodininkė organizatorė Inga Žalnerauskienė;
„Lyderystė ir emocinis intelektas“ ir „Lyderystė ikimokykliniame amžiuje“ – lektorė, Kauno lopšelio-darželio „Klevelis“ pavaduotoja ugdymui Loreta Aurelija Saulevičienė.
Seminaro metu dalyviai žaidė žaidimus:
• komandinį – „Bokštas“;
• emocinio intelekto skatinimo žaidimus – „Potvyniai ir atoslūgiai“, „Stebuklinga dėžė“, „Atspėk ką tau įteikė dovanų“, „Popierius, žirklės, akmuo, kardas“.
Seminaro dalyviai stebėjo mokomuosius filmus:
• „Kartų polilogas. Kaip ugdyti šiuolaikines kartas?“ ;
• „Andora Svitak. Ko suaugusieji gali pasimokyti iš vaikų?“.
Seminaro dalyviai, testų pagalba, turėjo galimybę įsivertinti savo emocinį bendravimą bei įsivertinti gebėjimą atpažinti vaiko poreikius.
Pertraukos metu seminaro dalyviai susipažino su:
• įstaigos ugdomosiomis aplinkomis,
• hipoalerginės (pritaikyta vaikams sergantiems astma bei alergija) aplinkos grupėse ypatumais,
• interaktyvios lentos panaudojimo galimybėmis priešmokyklinėje „Nykštukų“ grupėje.

Kauno lopšelio-darželio „Klevelis“ metodininkės organizatorės Ingos Žalnerauskienės ir pavaduotojos ugdymui Loretos Aurelijos Saulevičienės informacija ir nuotraukos.


Kategorijos: Renginiai